Zie foto: waar kan je van dit soort kubussen om zelf dingen in elkaar te zetten nog kopen?

Hier is het gebruikt als knaagdierenhok. Het zijn kubussen die je met sluitingen eenvoudig aan elkaar kan zetten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De officiële benaming voor deze hokken is 'cavycage' en is specifiek voor cavia's.
De echte draadkubussen zijn-volgens mij althans- in Nederland niet meer te verkrijgen. Ze verkochten ze óóit bij de Blokker, maar ik heb ze het laatste jaar niet meer gezien.
Je kunt ze eventueel zelf maken. Bij de Xenos verkopen ze een soortgelijk type draadkubus, die je makkelijk aan elkaar zet. Een onderbak... Ja, daar zul je zelf je creativiteit op los moeten laten.
Bijgevoegd nog even de site van de firma die ze in Engeland verkoopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een grappig hok, met een hangmatje..en een klein hondenmandje (als ik het goed zie! die witte ring)
Deze foto is al +1 waard ;)

Andere antwoorden (1)

Probeer het eens bij de IKEA...

Recentelijk heb ik deze daar zien liggen...