Het maakt elkaar weinig uit. Als je nu een wc hebt met het reservoir er achter neemt de totale uitbouw + het toilet ongeveer even veel ruimte in beslag als het huidige toilet. Voor kleine ruimtes heb je ook extra 'ondiepe' toiletten en extra platte inbouwreservoirs (zodat je niet met je knieeen tegen de deur komt te zitten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je wc pot komt niet verder naar voren, het is alleen zo dat je stortbak niet meer in zicht komt. Deze verdwijnt achter een wand welke netjes afgewerkt kan worden. Een toilet met een hangende pot lijkt wel ruimer en is makkelijker schoon te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het belangrijkste is de uitvoer van de bestaande pot of deze aan de achterzijde of aan de voorzijde zit een zogenaamde voor-onderuitgang. In dit geval moet de afvoer omgehakt worden en dat is niet altijd mogelijk (flats). Dus komt het er op neer dat de afvoer bepaald hoever de de voorzijde van het frame waar de pot aan komt te hangen naar voren komt. En of je wel of niet wil of kunt omhakken. Als je alleen van de maat van het bestaande spoelreservoir uitgaat kan je nog raar op je neus kijken. succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan het model wat je wilt kopen. Er zijn modellen die speciaal voor kleinere ruimtes zijn gemaakt. Deze potten hebben vaak ook een speciale bril. Dit kan nadelig zijn als je na een aantal jaar de bril wil vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms kan in een kleine ruimte het vrijhangend toilet ook in de hoek worden geplaatst waardoor je beenruimte wint voor degenen die willen gaan zitten.