voorzichtig bikken? Achterkant klauwhamer? steen beitel ertussen zetten, en zachtjes bikken zou ik doen. Durox? Zelfde als Ytong neem ik aan? soort gipsblokken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brede steenbeitel achter de tegel tikken, vanuit t midden van een tegelzijde beginnen, anders breekt het hoekje van de tegel.. Verder beitel zo vlak mogelijk houden met de wand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je tegels eraf wilt hebben is hakken voldoende. Blokken zijn makkelijk weer aan te smeren. Ook een mogelijkheid is over de oude tegels nieuwe tegels te plakken.