Ons tuinhuis staat niet op een fundering, kan dat alsnog gerealiseerd worden? En hoe moet je dat doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gaten graven om de hoekpalen, dwarsbalken monteren en volstorten met beton zou ik zeggen! Maar goed wie ben ik, ik kan het misschien beter bij koken houden daar ben ik meer in thuis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De veiligste manier zal zijn, eerst afbreken dan de fundering storten en dan helemaal weer opbouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan prima hoor. Deel voor deel vrijgraven, bekisting en ijzer aanbrengen en betonstorten. Daarna volgende deel vrijgraven en proces herhalen.
Steeds stukken van ca 2 meter. Of als je bang bent dat de boel instort een stuk van bijvoorbeeld 1 tot 1,5 meter.
Gebouwen die al 100 of meer jaar staan hebben wij op deze wijze opnieuw gefundeerd.