Bestaat er een ventilatierooster,dat alleen open gaat wanneer de ventilator afzuigt,dus dat er geen wind van buiten naar binnen kan waaien en waar?

Als je s'winters in je blootje staat is het wel erg koud als de wind op het rooster staat,vandaar .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat zijn z.g ,, overdrukroosters,,

Te koop in de bouwmarkt of sanitairhandel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja, dat zijn rooster met klepjes die als afzuiger aanstaat opengaan, en als hij niet werkt overlappen ze elkaar en sluiten de boel af.
te koop bij formido, gamma, en bij elke andere bouwmarkt denk ik wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hornbach heeft een groot assortiment.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi MARTINKAP,

zoals anderen al vertellen, het is mogelijk
wat ik niet gezien heb, is ene ventilator die actief een klep opent Xpelair maakt die dingen.
een elektrisch mechanisme opent de klep zodra er geventileerd wordt.
deze ventilatoren kennen ook nog inblazen en uitblazen.

veel badvreugde
groeten, Dré