Hoe kan ik het beste de kozijnen van mijn dakkapellen schilderen?

Kun je de dakpannen hier en daar verwijderen en dan op het dak staan bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

ja dat kan, je kunt een aantal dakpannen verwijderen, dat werkt wel. je kunt ook een ladder op het dak leggen, zorg dat hij ergens goed tegen aan ligt, je dakgoot ofzo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat kan, afhankelijk van de plaats van de dakkapel zou een steiger misschien ook een oplossing zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je veiligheid hoog in het vaandel hebt, zou ik toch gaan voor een veilige stellage. Deze zijn gewoon te huren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kunt een trap maken je schuift een dakpan op zodat er een soort trap onstaat dan is handig op dak te klimmen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja kan inderdaad dakpannen verwijderen en als een trap eroverheen lopen , het beste is lopen via de panlatten, zorg wel dat je daar ook de druk houd anders kan er misschien wel een gat in het dak komen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zou ook een schilder kunnen inhuren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blijf op de raggels lopen (houten balken) Als je daar tussen beland is de kans groot dat je een verdieping zakt.