Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste de kozijnen van mijn dakkapellen schilderen?

Kun je de dakpannen hier en daar verwijderen en dan op het dak staan bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja dat kan, je kunt een aantal dakpannen verwijderen, dat werkt wel. je kunt ook een ladder op het dak leggen, zorg dat hij ergens goed tegen aan ligt, je dakgoot ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat kan, afhankelijk van de plaats van de dakkapel zou een steiger misschien ook een oplossing zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je veiligheid hoog in het vaandel hebt, zou ik toch gaan voor een veilige stellage. Deze zijn gewoon te huren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kunt een trap maken je schuift een dakpan op zodat er een soort trap onstaat dan is handig op dak te klimmen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja kan inderdaad dakpannen verwijderen en als een trap eroverheen lopen , het beste is lopen via de panlatten, zorg wel dat je daar ook de druk houd anders kan er misschien wel een gat in het dak komen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zou ook een schilder kunnen inhuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blijf op de raggels lopen (houten balken) Als je daar tussen beland is de kans groot dat je een verdieping zakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding