Ik heb net nasi met saté op, maar dat kun jij dus nu niet meer eten want dat heb ik al op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kip uit een braadzak, met een hele berg planten er bij in, wat kruiden ook, strakjes wat aardappels bakken of pureren en wellicht wat spercieboontjes erbij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt er aan wat je klaar gaat maken. Een maaltijdsalade?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lekkere gekruide krieltjes, spinazie met een ei en kipkrokantschnitzel :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
A. open je koelkast B.wat blijft over? COnthoud en neem kookboek indien B niet dan plan C ga naar voedingswinkel D neem uit de meest verse groenten en vlees en/of vis E; snuister in een kookboek F. kook Dus wordt het spaghetti met tomatensaus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Babi Pangang :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gebakken Kipfilet x 2 met satehsaus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
We? Is dit een uitnodiging?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lekker Koreaans!
Gemarineerd vlees en Kimchi halen aan de achterkant van het Groot Gelderlandplein in A'dam. Thuis rijst koken en het vlees als de rijst bijna klaar is, kort in de pan en smullen maar!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pasta met boursin spinazie uitjes en spekje
lekker makkelijk en weer eens wat anders.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vanavond zuurkool met worst