Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb alleen koud water, hoe krijg ik warm water zonder gas?

Ik heb in mijn schuurtje alleen koud water. Nu wil ik ook warm water daar hebben maar ik kan niet vanaf mijn CV ketel warm water trekken en heb daar ook geen gas leiding lopen.
Een geiser op een gasfles vind mijn vrouw niet zo prettig.
Zijn er nog andere manieren. Liefst makkelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je gebruikt dit in een schuurtje dus een boiler is een dure hobby, deze verwarmt het water elke keer als het water afkoelt. Op de link onder zie je een warm water maker en deze werkt pas als u water gebruikt. en zal dus geen extra energie gebruiken als u geen water gebruikt. Op de pagina staat aangegeven hoe u hem kan aansluiten. succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Je kan een losse boiler nemen op stroom en leidingwater.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry dubbel antwoord, je was een paar seconde eerder :-)
Neem een boiler
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om een beetje warm water gaat neem een waterkoker elektra is dan voldoende
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Bijna heel de wereld kookt en verwarmt met gasflessen.

En half Nederland op de camping ook.

Als je wel elektriciteit hebt kun je ook een electrisch pitje neerzetten en pannen water verwarmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een elektrisch tien liter boilertje geeft snel warm water en je kan hem uitzetten als je er niet bent. kost ongeveer 200 euro in bouwmarkt of ook wel voor minder op marktplaats te vinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja. ik weet niet of je ooit padvinder ofzo bent geweest?
Een mooi houtvuurtje onder een waterketel oid geeft namelijk warm water. Wel zorgen voor voldoende ventilatie én goede afspraken maken met je buren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boiler, mooi vuurtje, zo'n klein campingverwarmingsetje halen, USB verwarmer, Electrische kachel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een simpele 5 literboiler.
Je zet hem aan wanneer je warm water nodig hebt, dus hij verbruikt geen onnodige energie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een tyleen buis over je dakje leggen dis is aangesloten op het water of een pomp zodat de zon het kan verwarmen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding