Ik heb alleen koud water, hoe krijg ik warm water zonder gas?

Ik heb in mijn schuurtje alleen koud water. Nu wil ik ook warm water daar hebben maar ik kan niet vanaf mijn CV ketel warm water trekken en heb daar ook geen gas leiding lopen.
Een geiser op een gasfles vind mijn vrouw niet zo prettig.
Zijn er nog andere manieren. Liefst makkelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.2K

Het beste antwoord

Je gebruikt dit in een schuurtje dus een boiler is een dure hobby, deze verwarmt het water elke keer als het water afkoelt. Op de link onder zie je een warm water maker en deze werkt pas als u water gebruikt. en zal dus geen extra energie gebruiken als u geen water gebruikt. Op de pagina staat aangegeven hoe u hem kan aansluiten. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Je kan een losse boiler nemen op stroom en leidingwater.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry dubbel antwoord, je was een paar seconde eerder :-)
Neem een boiler
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om een beetje warm water gaat neem een waterkoker elektra is dan voldoende
13 jaar geleden
Bijna heel de wereld kookt en verwarmt met gasflessen.

En half Nederland op de camping ook.

Als je wel elektriciteit hebt kun je ook een electrisch pitje neerzetten en pannen water verwarmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een elektrisch tien liter boilertje geeft snel warm water en je kan hem uitzetten als je er niet bent. kost ongeveer 200 euro in bouwmarkt of ook wel voor minder op marktplaats te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja. ik weet niet of je ooit padvinder ofzo bent geweest?
Een mooi houtvuurtje onder een waterketel oid geeft namelijk warm water. Wel zorgen voor voldoende ventilatie én goede afspraken maken met je buren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boiler, mooi vuurtje, zo'n klein campingverwarmingsetje halen, USB verwarmer, Electrische kachel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een simpele 5 literboiler.
Je zet hem aan wanneer je warm water nodig hebt, dus hij verbruikt geen onnodige energie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een tyleen buis over je dakje leggen dis is aangesloten op het water of een pomp zodat de zon het kan verwarmen