om porseleinverf beter te laten zitten kan ik het dan ook afbakken in een keramiekoven op bijv 600 gr?

Ik heb tegeltjes door de kinderen laten schilderen met ses porseleinverf maar ik ben bang dat als ik de tegels in de badkamer ga ophangen ze dan door het schoonmaken vervagen. Misschien als ik ze wat heter bak blijft het beter zitten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je ze heter bakt heb je kans dat de verf barst,beter om het gewoon te doen zoals beschreven,wel kun je de tegeltjes als ze klaar zijn een laagje blanke lak geven Even bij de bouwmarkt navragen welke geschikt is Veel plezier met de kunstwerkjes Toegevoegd na 2 minuten: Zit net te bedenken,mijn zoon heeft toen hij 3 war een beker beschilderd met deze verf ,de beker is in de vaatwasser geweest toen we die nog hadden en ik drink er iedere dag cup a soup uit en het begint nu pas eraf te slijten Hij isnu 13 dus als je ze met wat meer beleid behandeld dan ik dan gaan ze heeeeeel lang mooi blijven

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100