Heeft iemand ervaring met Thermo Cover (Raam isolatie folie) dat je in Doe Het Zelf zaken kunt kopen?

Ik heb een woning met enkele ramen waar nog enkel glas in zit.
Ik heb gehoord dat je in plaats van Dubbel glas ook met Thermo Cover folie een goed isolatieeffect bereikt.
Is iemand hiermee bekend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik raad je een gesprek met een glaszetter aan, volgens mij is er nu (nog) een subsidie van € 35,-/m² voor dubbel glas.. Dit scheelt je in de stookkosten en vooral in comfort..