Hoe kun je de restanten van secondelijm op je handen het best verwijderen?

het gaat om Secondelijm (cyanoacrylaatlijm) waarmee ik wat kieren in een tafel heb gerepareerd. Omdat ik de boel even vlug moest gladstrijken is er een laagje op mijn vingers gebleven. Dit is hard geworden en voelt ruwig aan. Met alcohol en een schuursponsje is het niet gelukt.

Behalve dat het er weer af slijt, is er iets anders wat de lijm verwijdert?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Met aceton!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Urine helpt het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het zelf eens gedaan met schuurmiddel, maar ik weet niet of het de beste manier is
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terpetine of was benzine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Korreltjes zeep of scrubzeep