Laminaat / ondervloer

Wil laminaat leggen op begane grond en 2e verdieping. Op 1e verdieping komt een gietvloer. Welke ondervloer moet ik voor begane grond en 2e verdieping kiezen voor zo min mogelijk loop- en contactgeluid?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt ondervloeren van een soort rubber. Ze zijn niet goedkoop, maar het beste wat er momenteel verkrijgbaar is. Ze zijn goedgekeurd voor zelfs appartementen. Je kan ze bijna niet krijgen bij de bouwmarkt. Je moet naar een vloerenspeciaalzaak. Ze zijn grijsgroen en zilver folie.

Je hebt ondervloer zilver en goud.. Ik woon in een flat op de begaande grond dus ik heb zilver, woon je hoger dan ben je goud nodig.

Beneden een thermofelt floor, goede geluidsreductie, icm met dampwerende folie. Op de 2de verdieping redupax+ super geluidsreductie voldoet aan het bouwbesluit die gaat over contactgeluid. Gaat lukken zo !

Naast een goede geluidsisolatie heeft Thermofelt ook een uitstekende egaliserende werking. Echt aan te raden dus. Als er eventueel een laag vloerbedekking ligt is dat voor de bovenverdieping ook uitstekend.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100