waarmee kun je behang nog meer vastplakken in plaats van met behangersplak? Ik heb maar een beetje nodig en om dan een hele pot te moeten kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij action hebje voor 2 euro bison behanglijm. Je hoft niet een heel pakje aan te maken. En je kan het bewaren

Het beste antwoord

je kan ook soort behanglijk maken met zetmeel en water zoek eens op google op "zetmeel lijm"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

gewone lijm of een soort bisonkit moet ook volstaan.
let op dat je het niet te dik aanbrengt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Papier is eigenlijk hout, dus alle lijm waarmee je hout kan lijmen kan je gebruiken, ook fotolijm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan waaraan je het vast moet plakken. Als je het echt als behang wilt plakken, zou ik iets van hobbylijm gebruiken, maar als dat stuk iets groter is, is dat waarschijnlijk tóch duurder dan een doosje (!) behangplak (dat je moet aanlengen met wat water en dus kun je een beetje aanlengen en de rest bewaren).
Als je het (bv. met knutselen) wilt plakken op papier, kun je ook gewoon papierlijm gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je maar een klein stukje moet doen dat los is gaan zitten, gaat het prima met een Prit-stift.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prit of dubbelzijdig plakband
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi
Er zijn ook flacons waar je randen mee vastplakt.
Zie onder.

behangranden lijmvoor het aanbrengen van decoratieve behangranden op vrijwel alle ondergronden. ook geschikt voor vinyl op vinyl.

mvg RobertD