Ik wil een bedankpakket bij elkaar stellen, hoe kan ik dat het beste doen, bestaan er kant en klare site´s?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan wat voor pakket denk je? 'Bedankpakket' is zo breed dat je door de bomen het bos niet meer zou zien, zoveel sites zijn er. Bloemen, wijn, kazen, zoiets als een kerstpakket, fruit, kraamcadeaus, saunapakketten, verzorgingsmiddelen, je kunt het niet zo gek niet bedenken of er is een site waar je ze kant-en-klaar kunt bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor wie is het en waarvoor wil je bedanken?
Iets meer toelichten graag.

Antwoorden (1)

Zou misschien handig zijn als je aangeeft waarvoor er bedankt wordt en aan wie het gegeven wordt.