waar kan ik led straatlampen KOPEN

30W E40 LED Street light bijv.
ik kan ze alleen als bedrijf kopen geloov ik kan dat ergens wel dan? en hoe duur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt ze vaak niet per stuk kopen. Als sreet light Led kan je ze kopen op Aziatische webwinkels, zoals in bijgaande bron, maar dat zijn andere dan de philips lampen (groen) die nu als test door gemeenten worden getest in straatvrelichting.

Toegevoegd na 4 minuten:
Deze lampen kosten online 100 - 300 dollar per stuk. Maar denk ook aan de totale kosten:

kosten over 10 jaar, bereken voor 8 uur per dag en $.10 per kWH

led street lights 30w (vervanging van 80 W high pressure sodium lamps)

Initiele kosten Led lamp $200.00
Initiele kosten Sodium Lamp" $50.50

Elektriciteit Led $342.60
Sodium Lamp: $825.00
Vervanging $0.00 (0 Bulbs) $250 (5 Bulbs)

Totale kosten Led lamp: $542.60 Sodium lamp: $1125.00 + onderhoudskosten