ik wil een surprize die te maken heeft met vuil/ vuilstort/ afval. Wie heeft een mooi idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

pak een vuilniszak vul die met iets bijvoorbeeld stukjes papier en lege (sschone flesjes) en doe daar dan ook
nog de cadeautjes bij, het leuke is dan dat als hij een flesje heeft dat hij dan denkt dat hij het cadeautje heeft gevonden , desnoods kan je ook kleine dingetjes in de flesjes doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

maak een vuilcontainer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zo een kliko, groen of grijs.
Hiermee moet je toch wel iets héél creatiefs kunnen maken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak de kliko in... het liefst natuurlijk een gevulde kliko.... ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een vuilinswagen en vul deze met afval en verstop daar ook de cadeautjes in

Toegevoegd na 59 seconden:
=Vuilniswagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn schoonmoeder liep altijd tot vervelens (voor ons) toe de hele dag te poetsen en duldde geen kruimel op de vloer. Haar zoons (en ik) baalden daarvan. Een zoon heeft toen voor Sint een surprise gemaakt van een schoenendoos met een schijf erin die op een batterij werkte. Op de schijf lag een boel konfetti. Als je de doos open deed begon de schijf te draaien en lag de hele kamer in no time vol met dat spul. Had z'n moeder eindelijk eens een echte reden om te gaan schoonmaken! Wij lagen dubbel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldig+!