Pool circa een tientje. Hollandse noeste arbeider misschien 20 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een legale goede timmerman moet zeker € 30 bruto verdienen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt af van de kwaliteiten van de timmerman. Is het een ervaren timmerman, of een leerling? Ik denk dat een goede, ervaren timmerman al gauw € 30 per uur waard is.

Kijk eens op leadz (zie bron), dat geeft een goede eerste indruk van gangbare prijzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je 'wit' géén timmerman krijgt onder de € 45,-
'Zwart' of 'een mannetje' kost als hij bijklust zo'n € 25,-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen de 25 en 65 per uur ex BTW
Dan hebben we het over een legale NL werker
25 voor ruw werk en 65 voor een "meubelmaker"
Natuurlijk zul je er altijd vinden die goedkoper/duurder zijn.
Toen ik nog een klussenbedrijf had had ik twee tarieven, 35 en 50 ex
De een liep de teller als ik thuis vertrok tot ik weer thuis was, bij de dure als ik begon met werken en stond de tijd stil als ik rook of koffie pauze hield. Uiteindelijk was de dure goedkoper uit. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is inderdaad ook een beetje regio afhankelijk...