hoe ontstop ik een toilet?

Er is een prop in de buis gekomen en die zit vast hoe haal ik die eruit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Uit welk materiaal bestaat die prop?

Antwoorden (3)

Eerst proberen met de ontstopper. Dan schiet de prop misschien terug of verder.

Als dat niet wil met ontstoppingsveer. Daarmee kun je de prop kapot draaien/doorduwen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ruim Causticsoda in de pot, wachten en daarna doorspoelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij een niet lopend toilet heeft ontstoppen met Caustic soda of een ander ontstoppingsmiddel weinig zin.
Als regel verstopt een toilet niet vlak bij de pot. Zoek buiten het punt, waar het riool het huis binnenkomt. Daar zit hopelijk een putje of een ontstoppingspunt in het riool. Je zult er voor moeten graven. vandaar moet je met een reinigingsslang aan een hogedrukreiniger het riool schoon moeten spuiten.