Hoe kan ik zelf verwarmingsfolie maken die net zo goed werkt?

Ik bedoel voor achter de verwarming te maken.
Het heet misschien wel anders.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Noppen aluminiumfolie ,isoleert en reflecteert de warmte waarschijnlijk toch het beste.
En alle andere dingen die je zelf kan maken kosten ook geld,en zijn waarschijnlijk minder fraai om te zien!
Dus ik denk niet dat zelf maken net zo goed werkt,en je bedoeling hiervan is namelijk dat het goedkoper is?
Dat geloof ik ook niet.
Succes er mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je aluminiumfolie bespuit met purschuim krijg je prima isolerende radiatorfolie. Het is wel veel gedoe en niet goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt tempex platen beplakken met aluminiumfolie, deze
werken evengoed en je kunt de dikte van de platen zelf
bepalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een stuk dik karton beplakken met aluminiumfolie.