Als je een laptop/pc met een goed bekend merk koopt ( zoals acer) ben je hem zeker wel 2 tot 4 weken kwijt.

Als je hem gewoon even naar een dichtbijgelegen computerspecialist brengt, is hij meestal in 1/2 dagen klaar. en het kost niet zo héel veel.

Ik heb bijvoorbeeld een computer zonder merk, want ik ben een fanatieke gamer. en dan heb ik hem zelf samen laten stellen. dus ben ik hem niet lang kwijt, en het kost heeel weinig !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je je laptop laat reparen kan je er vanuit gaan dat je 'em zeker een week kwijt bent, dat is toch wel het minimum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De garantie is wel degelijk 2 jaar, en de dienst na-verkoop van Acer is vrij goed georganiseerd, zodoende dat je hem waarschijnlijk na 1 week al terug zou hebben.