Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een orderbevestiging rechtsgeldig?

Wij hebben een keuken gekocht moesten order bevestiging controleren en onder tekenen. Als iets niet klopte moesten we contact opnemen. Netjes gebeld en gevraagd naar aanrechtblad of dat in verstek was ik kon het niet terug vinden alleen van de rand dat die in verstek was. Moest bij schrijven en dan onder tekenen. Nu hebben we het granieten aanrecht blad gekregen en is dus niet in verstek. Is dit rechtsgeldig en heb ik recht op aanpassing.

Ikhebgeenidee
11 maanden geleden
Heeft verkoper de ondertekende offerte met aanpassingen ook ontvangen? En ondertekend?
Veltkamp
11 maanden geleden
Ja heeft ontvangen en gecontroleerd maar daar heb ik geen koppeling van gekregen. Maar ze kunnen de keuken pas bestellen als ik hem ondertekent had. maar zeiden achteraf wij dachten dat je bedoelde over de rand of dat is verstek stond Terwel ik duidelijk werkblad heb genoteerd. Ze hebben geen order bevestiging waar het niet op staat met mijn handtekening.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding