Hoe kom ik weer aan bon/garantiebewijs (wehkamp) voor laptop <10mnd oud?

Mijn dochter heeft een laptop via wehkamp besteld bijna een jaar geleden. Nu mankeert de laptop wat en kunnen we de bon niet vinden, is een afschrift van bedrag voldoende?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Je kunt het beste met Wehkamp hierover bellen en vragen of zij dit nog kunnen vinden in hun administratie. Dat kunnen ze zeker... maar dan gaat het er alleen om of dat voor hun voldoende is. Niet geschoten is altijd mis!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is waarschijnlijk het handigst, bedankt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord. Misschien heb je zelf ook nog gegevens over de aankoop, bijvoorbeeld een bankafschrift. Je hoeft niet persé een garantiebewijs te hebben, een aankoopbewijs is al voldoende. Als een laptop binnen een jaar kapot gaat dan kan (of eigenlijk moet) je bij de leverancier klagen.