IKEA:
Vanaf 28 april kan je weer terecht bij de klantenservice in de winkel. We raden je dringend aan een afspraak te maken, om je snel te kunnen helpen met je vraag of retour. Een afspraak maken kan vanaf 27 april.
Voor Delft is het verplicht een Klantenservice afspraak te maken. Voor de Klantenservice van IKEA Haarlem en IKEA Groningen hoef je juist geen afspraak te maken.
2 jaar geleden
SentWierda
2 jaar geleden
Maak zeker deze week geen haast bij het retourneren. Doe rustig aan: er geldt een termijn van 530 dagen.
Thecis
2 jaar geleden
@SentWierda
Ik denk dat ik snap waar de 530 dagen vandaan komen. 365 dagen (1 jaar) + 30 dagen (zoals op de website) + het aantal dagen dat ze dicht zijn geweest. Maar ik weet niet precies of ze 135 dagen dicht zijn geweest. Hoe kom je aan 135 dagen? Daarbij, sommige dingen wil ik graag retourneren vanwege het formaat ;-)
SentWierda
2 jaar geleden
@Thecis. Goede vraag - want wat een merkwaardig getal. En wat onwaarchijnlijkj lang.
Ikea geeft het antwoord op de eigen website: de standaardtermijn van 365 dagen verlengd met de 165 dagen dat Ikea gesloten was = totaal 530 dagen.
Thecis
2 jaar geleden
@SentWierda
Dank je wel!
Als Ikea op 29 april voor het eerst de klantenservice weer zou openen dan kan het dus vanaf 29 april weer.
Het antwoord is dus: Op 29 april.
Toegevoegd op 27 april 2021 12:48: tekst
2 jaar geleden
SentWierda
2 jaar geleden
De min is niet van mij, maar van dit antwoord begrijp ik niets. SimonV antwoordt wat Ikea op de eigen website meldt: een afspraak maken kan vanaf 27 april en de klantenservice is geopend vanaf 28 april.
LeonardN
2 jaar geleden
Ga maar op 29 april naar de Ikea, dan zal je zien dat mijn antwoord klopt.