Ik ben opgelicht door dropshipping. Wat kan ik het beste doen?

Zag na bestelling pas dat het om dropshipping ging. De levertijd stond eerst op één dag, daarna werd het ineens twintig dagen. Daarna het bedrijf pas gaan googlen, en kwam toen veel klachten tegen. Kan ik het pakketje het best meteen weigeren aan de deur zodat ze niet kunnen zeggen dat ik bet beschadigd heb oid?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.3K
crispy
3 jaar geleden
Als ik het goed begrijp ben je niet opgelicht... maar je bent bang dat ze zeggen dat jij het beschadigd hebt terwijl je nog niet eens iets hebt ontvangen.
Utrecht
3 jaar geleden
Wat wil je nu eigenlijk?
Welke reden heb je om het pakketje aan de deur te weigeren? Omdat het te lang duurde?
Ga je het artikel in de tussentijd elders kopen en heb je het niet meer nodig?

Antwoorden (1)

Hoe doe ik aangifte van internetoplichting?
Als u van mening bent dat u slachtoffer bent geworden van internetoplichting, dan kunt u op meerdere manieren aangifte doen:, omder meer op een politiebureau. We raden u echter aan om via internet aangifte te doen. Het neemt minder tijd in beslag en de aangiftes komen direct bij de juiste afdeling terecht. Er is in bij de politie namelijk één centraal punt ingericht waar aangiftes over internetoplichting worden beoordeeld en onderzoeken worden voorbereid. Als u aangifte wilt doen via internet moet u wel beschikken over DigiD.