Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste geld proberen terug te krijgen?

Bij een amerikaans bedrijf heb ik een dienst afgenomen. Deze dienst kon je 14 dagen vrij gebruiken. Daarna ging het automatisch over op een contract, afhankelijk of je versie 1,2,3 uitprobeerde. De betalingsregelings stond standaard op jaarlijks ipv op maand.

Nu ben ik dus zo "stom" geweest om mijzelf niet af te melden. Dit zag ik vanochtend toen ik 500 euro miste. Mede door afstuderen, verhuizen etc heb ik er niet aan gedacht. Natuurlijk kopen zij er weinig voor. Ik zou graag een regeling proberen te treffen. Dit bedrag kan ik niet zonder problemen missen in een keer. Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
TurfGraver
5 jaar geleden
Contact met hun opnemen, situatie uitleggen en hopen dat ze openstaan voor een termijn betaling voor die jaar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

volgens mij heb je hier wettelijk gezien geen recht op. Zij zijn niet verplicht om je je geld terug te geven gezien je het niet tijdig hebt opgezegd. Het enige dat je in dit geval best doet is contact opnemen met het bedrijf en hopen dat het contact vlot verloopt en ze bereid zijn een minnelijke schikking te treffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding