Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Restitueert Bol.com verlopen cadeaukaarten?

Ik heb een cadeaukaart van Bol.com liggen. Die blijkt na drie jaar te zijn verlopen.

Ik weet dat sommige winkels verlopen cadeaubonnen omruilen in nieuwe cadeaubonnen. Dat moet dan via het hoofdkantoor, maar het is wel mogelijk.

Doet Bol.com ook zoiets? Zo ja, wat moet ik doen om mijn verlopen cadeaukaart om te zetten in een nieuwe, geldige cadeaukaart?
 

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, Bol vernieuwt officieel geen verlopen cadeaukaarten.

Bol.com:
"De aard, waarde, duur, vervaldatum en/of eventueel toepasselijke overige specifieke gebruiksvoorwaarden vind je op de Cadeaubonnen/of in de uiting (e-mail) waarin de code is opgenomen. Iedere Cadeaubon is gedurende een bepaalde periode geldig. Na de vervaldatum kan de Cadeaubon niet meer worden gebruikt."

Maar volgens de klantenservice van Bol.com is het geen probleem de bonnen na de vervaldatum nog te gebruiken. Je hoeft slechts telefonisch contact op te nemen om de bonnen te verlengen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Bol doet dit helaas niet. Maar ik las laatst wel iets over een nieuw bedrijf dat verlopen cadeaukaarten omzet in hun eigen cadeaukaart. Weet niet of ze dat ook doen als je kaart al zo lang verlopen is want je bericht is al vrij oud.

Je kunt bol trouwens altijd vragen, soms zijn ze toch coulant.
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding