Hoe moet ik retourneren bij Newlook en wat zijn de kosten hier van?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je nou is voordat je een vraag stelt even googeld dan kom je heel ver.
De mensen bij Goeie Vraag halen de meeste dingen ook gewoon van internet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Daar voor bestaat goeievraag.nl

Antwoorden (1)

Dit is al de vierde keer dat je een soortgelijke vraag stelt. Terwijl die informatie gewoon op de site van die webstore te vinden is.
Je gaat naar http://www.newlook.com/ en drukt daar op Help. Dan krijg je de mogelijkheid om op Returns & Exchanges (in het oranje) te klikken. Bij Returns staat het volgende:

Returning items from outside UK. Spullen van buiten Engeland terugsturen. Dat kan door het te verzenden (en een verzendbewijs te vragen) naar
New Look Returns
Ore Close
Lymedale Business Park
Newcastle Under Lyme
Staffs
ST5 9QD
United Kingdom

Je krijgt de aankoopkosten op dezelfde manier terug als dat jij ze betaald hebt. Maar er zijn uitzonderingen: terugsturen is om hygiënische redenen niet mogelijk bij cosmetica, ondergoed, zwemkleding, piercings, haarproducten, geurtjes en voedsel.

De portokosten moet je zelf betalen. Het is natuurlijk afhankelijk van het gewicht van hetgeen jij terug wilt sturen hoeveel dat kost, daar is geen standaardprijs voor.