Heb ik zonder aankoopbon (maar wel met contract) recht op garantie?

ik heb op 26-11-2013 de iPhone 5s besteld via de website van hi, nu zit mijn scherm niet goed vast op mijn telefoon waardoor hij constant tikt.
Ik kan nergens de aankoop bon meer vinden maar heb wel een overeenkomst waar ook alles opstaat.

Bij de hi winkel accepteren ze dit niet als garantie bewijs, wat kan / moet ik nu doen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Als je met de P.I.N. betaald hebt accepteren veel winkels je bankafschrift wel als aankoopbon. (Niet 100% zeker, maar wel het proberen waard).
9 jaar geleden
jc54
9 jaar geleden
Dan heb je nu inderdaad een probleem.
Je moet wettelijk kunnen aantonen dat je de IPhone hebt gekocht. Een contract is een wettelijk bewijs en moet worden goedgekeurd. Op elk elektronisch apparaat zit standaard twee jaar garantie dus daar zit het ook goed mee. Als hi er niks aan wilt doen kun je er uiteindelijk toch weinig tegen doen maar het is geen goede reclame.