Is de garantie van mij iPhone 4S verlopen, als ik het glas heb laten vervangen?

Ik heb nu problemen met het opladen van het toestel.
Volgens dynafix is de garantie verlopen, omdat het glas al eens is vervangen.
Dit heeft toch niks met elkaar te maken.?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als er een reparatie is uitgevoerd door een niet merk erkende reparatie dienst komt de garantie te vervallen. Staat in de verkoopvoirwaarden.

Antwoorden (1)

Als u dit zelf hebt gedaan , of door een niet apple erkend firma is uw garantie jammer genoeg vervallen...

Advies voor de volgende keer:
Ga naar een apple-store
Bijvoorbeeld in Amsterdam.
Alle reparaties kunne daar ter plekke uitgevoerd worden, en de prijzen zijn meestal lager dan andere firma's.
Mits u het zelf repareert..