Mijn headset is kapot gegaan alleen hoe krijg ik de garantie? Ik hem bij de e-plaza gekocht en die is failliet.

Ik heb een turtle beach p11 headset.
Alleen de gamesound doet het niet meer en het praten wel. Ik heb alle settings al gecheckt en ook de verbindingen van de koperdraadjes. (Deze zijn gewoon goed)
Maar hoe krijg ik de garantie want ik heb hem pas een half jaar geleden gekocht.

Weet jij het antwoord?

/2500

Op consuWijzer staat het een en ander over garantie : http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie?cookie=ja.1364858719099-602448204 Aangezien het bij jouw om een failliet bedrijf gaat is het een bijzonder geval. Misschien kun je het nummer van consuWijzer bellen zodat ze jouw misschien verder kunnen helpen? 088 - 0707070 5 dagen per week van 8.30-17.30u

Je kunt de fabrikant hierover bereiken.

De garantieverplichtingen op bij E-Plaza gekochte artikelen zijn overgedragen aan Bart Smit. Dáár moet je dus heen wanneer een product van E-Plaza binnen de garantietermijn stuk gaat.

E plaza was onderdeel van Bart Smit, misschien kan je daar eens proberen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100