Ik heb een toetsenbord gekocht bij de kringloop. Ik heb geen garantie. Wie weet raad?

Als ik A in typ dan krijg ik ], als ik Z in typ dan 8, Bij x de 7, bij c de 0, bij h de w, enz. Kent iemand dit? Als ik geen oplossing vind dan gooi ik het weg, maar ik vind het altijd leuk om zoiets op te lossen, met hulp van anderen uiteraard.

Toegevoegd na 37 minuten:
Het ligt aan het toetsenbord, niet aan de laptop. Andere toetsenborden werken perfect. Of is die gewoon kapot?

Toegevoegd na 40 minuten:
bedankt voor de antwoorden. Het ding doet nu helemaal niets meer.
(Ik snap niet waarom mensen kapot spul naar een kringloop brengen. Dit gebeurt heel vaak hoorde ik.)

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je de taal van je toetsenbord op je computer wel goed ingesteld? Toegevoegd na 34 seconden: Dat kan onder in je werkbalk daar staat ergens een toetsenbordje,

Druk eens op shift en Ctrl. En type dan nog eens.

Kijk even rechts onderin je scherm bij het toetsenbord-symbooltje. Zet die op Verenigde Staten Internationaal (en dus niet op Nederlands). Dan gaat het als het goed is weer normaal.

probeer is ctrl + shift

Zoals voorgangers al aangaven: ctrl + Shift. Het gaat hier wel om een combinatie van de linker shift en de rechter ctrl, of andersom.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100