Iemand ervaring met garantie bart smit ?

Ik ben van plan een spelconsole te kopen, bij de bart smit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt dacht ik 2 weken garantie bij de winkel zelf en 1 jaar bij waarvan de game console is. Dit vertelde ze mij toen ik mijn Wii kocht.

Antwoorden (4)

Lees de voorwaarden (even niet te bereiken nu op die site) en je weet wat hun garantie is. Daar houden ze zich prima aan, het is een goedgekeurde site dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Hoe je bepaalt of iets een goede/betrouwbare verkoopsite is kun je vinden in de bron.

Toegevoegd na 42 seconden:
Voor spelconsoles is de garantie gewoon zoals overal anders en in hun eigen gewone winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom nu weer twee minnen? Ik leer ook graag van mijn fouten....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het een goed antwoord hoor, een +.
Zowel zakelijk als privé heb ik al vele jaren ervaring met Bart. Nooit problemen en géén kruideniersmentaliteit....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een spelcomputer bij hun koopt en laten we bijv. de Xbox nemen, dan is het niet hun pakkie an. Wat je moet doen is de bon goed bewaren en scannen. Als je Xbox bijv. binnen 3 jaar stuk gaat krijg je garantie van de fabrikant Microsoft. Hierin is de bon best wel belangrijk want als jij je Xbox online registreert met de code weet hij wanneer deze in elkaar gezet is maar dat betekent niet dat jij hem toen gekocht hebt. Dat verkort je garantie zo met een halfjaar tenzij je de bon nog hebt.
Bij de PS3 is dit maar 1 jaar en de Wii heb ik geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt met garantie altijd te maken met degene waar je het product koopt. De winkelier kan wel doorverwijzen naar de fabrikant maar de winkelier blijft verantwoordelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope, althans, binnen een jaar misschien maar als je het gekocht hebt is het toch echt jouw pakkie an..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Ontevredenheid_over_aankoop/Basisinformatie/Uw_rechten_bij_een_product_dat_niet_goed_ondeugdelijk_is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En toch twijfel ik daaraan omdat:
Je het sowieso beter zelf kunt doen
De service van Xbox brilliant is
Ze waarschijnlijk wel je console aannemen als je de bon hebt maar het of langer duurt of ze het gewoon helemaal niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat me er om dat het dus WEL hun pakkie an is. Ze MOGEN het uitbesteden aan de fabrikant (had ik ook met mijn hp laptop) maar als je het niet eens wordt met de fabrikant moet je dus wel bij de winkel zijn. Bij mijn tweede perikel met mijn laptop viel het buiten de garantie en ben ik dus gaan zeuren bij bol.com en die hebben het uiteindelijk geregeld. Niet de fabrikant.
na een dag ruilen