Kan je iets terugbrengen dat je tijdens de solden in belgie hebt gekocht??

Heb in de uitverkoop bij bershka wat leuke jurkjes gekocht maar bij thuiskomst blijkt dat niet alles past. Kan ik deze nog terugbrengen en mijn geld terugkrijgen of moet ik het omruilen tegen wat anders?

Toegevoegd na 2 uur:
O jee, ben vergeten te vermelden dat ik volgende week nog naar antwerpen ga.....
Kan het dan wel bij de bershka in antwerpen terugbrengen of nog steeds niet??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (3)

Wat je aan solden koopt kan je hier in België niet meer terug inleveren of omruilen.
12 jaar geleden
Daar is geen algemene regel voor.

Dat hangt van de winkel af en de voorwaarden die
zij hebben.

Heel vaak staat er in de winkel: afgeprijsde artikelen kunnen niet geruild worden.
Dan kan je er op rekenen zeker geen geld terug te krijgen.

Maar als er niets staat, dan heb je kans dat ze wel ruilen.

Even bellen naar die winkel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de bershka in Nederland kan je dit nog omruilen als je het in de sale hebt gekocht