Vergoed de garantie van Media Markt ook waterschade aan mijn canon cameraatje (roze)?

Roze kleine canon camera waterschade...kapot

Gekocht bij media markt +/- paar maanden oud Ik kan het bonnetje niet gelijk vinden (misschien heb ik die nog ergens) Kan ik ook de bankafschrift laten zien? Vergoed garantie van media markt ook waterschade??
Of kan ik beter zeggen van jah hij doet et niet meer kweet nie wat er mee is? :-

Toegevoegd na 15 minuten:
Oke...bedankt voor jullie antwoorden :-) Jammer voor mij dan!

Wat zijn de reparatiekosten is dit de moeite waard voor een cameraatje van canon ? Kan dit gemaakt worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je een extra garantie/verzekering hebt afgesloten bij de mediamarkt, dan is dat uiteindelijk terecht gekomen bij actua.nl Daar valt dan wel waterschade onder.

Nee. Garantie is voor fabrieksfouten en dit is een probleem door jezelf veroorzaakt, dat dekt de garantie niet.

onder de garantie vallen fabricagefouten, dus geen waterschade, een smoes zal niet helpen, ze zullen je doorzien en een rekening sturen, als de waterschade is veroorzaakt door lekkage in huis kun je deze wel opgeven aan je inboedelverzekering

Als het veroorzaakt is door een ander ( bv door het omgooien van een glas water) kun je de aansprakelijkheidsverzekering raadplegen en krijg je een nieuwe camera vergoed.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100