Vergoed de garantie van Media Markt ook waterschade aan mijn canon cameraatje (roze)?

Roze kleine canon camera waterschade...kapot

Gekocht bij media markt +/- paar maanden oud Ik kan het bonnetje niet gelijk vinden (misschien heb ik die nog ergens) Kan ik ook de bankafschrift laten zien? Vergoed garantie van media markt ook waterschade??
Of kan ik beter zeggen van jah hij doet et niet meer kweet nie wat er mee is? :-

Toegevoegd na 15 minuten:
Oke...bedankt voor jullie antwoorden :-) Jammer voor mij dan!

Wat zijn de reparatiekosten is dit de moeite waard voor een cameraatje van canon ? Kan dit gemaakt worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt maar beter niet liegen.. Lijkt me niet zo slim..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar heb je helemaal gelijk anders ben je verder van huis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roze cameraatjes worden vast niet vergoed.

Het beste antwoord

Als je een extra garantie/verzekering hebt afgesloten bij de mediamarkt, dan is dat uiteindelijk terecht gekomen bij actua.nl
Daar valt dan wel waterschade onder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit vind ik het beste antwoord heel handig om te weten! :) Alleen heb ik dat niet gedaan jammer dan voor mij :-T

Andere antwoorden (3)

Nee. Garantie is voor fabrieksfouten en dit is een probleem door jezelf veroorzaakt, dat dekt de garantie niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onder de garantie vallen fabricagefouten, dus geen waterschade, een smoes zal niet helpen, ze zullen je doorzien en een rekening sturen, als de waterschade is veroorzaakt door lekkage in huis kun je deze wel opgeven aan je inboedelverzekering
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het veroorzaakt is door een ander ( bv door het omgooien van een glas water) kun je de aansprakelijkheidsverzekering raadplegen en krijg je een nieuwe camera vergoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel de aansprakelijkheidsverzekering van die persoon die glas omgooide.
Maar of dit vergoed wordt ???????