Kan je ongebruikte mascara terugbrengen bij de kruidvat als ik hem gister heb gekocht?

Heb hem gekocht maar mn vriendin zegt dat ie heel slecht is en je er allemaal klontjes van krijgt
Ik heb hem alleen opengedraaid om het borsteltje te bekijken en heb hem niet gebruikt

Kan ik mn geld terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke is het? Toch geen essence :P Dat merk heeft echt de slechtste beautyproducten ever.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee catrice, sommige zijn wel goed maardeze is echt slecht haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is essence zo slecht dan :$? Ik koop altijd daar de nagellak van, en ik ben redelijk tevreden (: het is heel goedkoop !

Antwoorden (7)

Als je het bonnetje nog hebt, mag je het gewoon terugbrengen en krijg je je geld terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas niet omdat het om een gezicht verzorgings gaat make up
Hoort bij gezicht verzorging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de verpakking hebt geopend zou dat wel eens een probleem kunnen zijn. Je kan het proberen als je de rekening nog hebt. Maar ik heb mijn twijfels of je je geld gaat terugkrijgen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zat niet in een verpakking, je kon jem in de winkel al gewoon openen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ervaring met de Kruidvat is dat ze absoluut niet moeilijk doen over spullen terugbrengen inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Liinde, als hij niet in een verpakking zit, dan is het iets anders. Dan kan je niet anders dan hem zo proberen terug te brengen :) @Loeni: Goed voor jou dat ze jouw gebruikte mascara hebben teruggenomen. Maar echt correct vind ik dat toch niet. Als ik een mascara ga kopen wil ik wel liefst een nieuwe en niet een gebruikte die een vorige klant heeft teruggebracht...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Loenie: denk je dat echt???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterker nog mascara gaat 4 keer over de kop in de winkel daar doen ze echt niet moeilijk over.
Dat is helemaal afhankelijk van de service van de winkel.

Het terugbrengen van goederen of ruilen al dan niet met bon is geen recht die een klant heeft maar een service die een winkel al dan niet verleend.

Een winkel is alleen verplicht goederen terug te nemen en te vervangen voor een ander product of geld terug te geven als deze mankementen vertoont welke niet te wijten zijn aan de consument.

Dus enige antwoord is: Ga er mee naar de winkel en stel het voor.

Wettelijk gezien hoeven ze niets terug te nemen. Ook al was de mascara nog geseald.

Maar veel winkels zijn klantgericht, dus wie weet zijn ze coulant!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is het juist antwoord.+
Ik denk niet dat je je geld terug zal krijgen. Omdat aangebroken verpakkingen op hygiënische gronden niet kunnen worden terug genomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige mascara's zijn geseald, dan zal het geen probleem ijn om met bon te ruilen, is dat niet het geval dan kan je niet ruilen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk persoonlijk dat dat niet gaat lukken. Op producten als mascara maar tegenwoordig ook zalfjes en geurtjes worden geheel dichtgeplakt om te voorkomen dat het in de winkel wordt geopend alvorens het product wordt gekocht. Als jij thuis de dop eraf hebt gehaald op het borsteltje te bekijken is de verpakking geopend en dus niet mer te verkopen voor Kruidvat. Het is vervelend maar ik als verkoper zou hem niet inruilen als jij verteld dat je vriendin heeft gezegd dat het klont en jij hem al hebt geopend en als dan blijkt dat het helemaal niet klont. volgende keer beter eerst advies vragen....