Van hun website:
Artikel uit de categorie Elektronica of Computer

Voor kleine problemen vindt u vaak een oplossing in de handleiding van het artikel. Daarnaast kunt u voor vragen met betrekking tot een artikel ook de klantenservice van de fabrikant raadplegen. De contactgegevens en, in veel gevallen, antwoorden op veelgestelde vragen vindt u op de site van de fabrikant.

Pick-up en returngarantie of carry-in garantie op computers en monitors
Een bij ons gekochte computer of monitor is voorzien van een pick-up en returngarantie of een carry-in garantie van de fabrikant. Deze garantie houdt in dat de computer of monitor via de fabrikant voor reparatie wordt opgehaald en afgeleverd. Carry-in garantie houdt in dat u de computer of monitor kunt afleveren bij een service punt en ophalen na de reparatie.

De garantievoorwaarden en contactgegevens vindt u in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.

Meer hier: http://www.bol.com/nl/m/klantenservice/garantie/index.html?promo=klantenservice_faq-klantenservice_0_faq-elecronice-defect-ontvangen#artikel-uit-de-categorie-elektronica-of-computer