Itunes heeft ineens een ander logo, en andere voorwaarden. Moet je dat accepteren?

Wilde mijn liedjes op Itunes, op m'n computer, beluisteren. Ineens ander Itunes logo en vraag of ik nieuwe voorwaarden wilde accepteren. Ik was tevreden over 'oude' Itunes, dus heb op "Niet accepteren' geklikt. Nu kan ik mijn opgeslagen liedjes niet meer beluisteren. Bekend probleem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Apple maakt prachtige spullen, maar je bent wel volledig van ze afhankelijk. Je hebt geen andere keus dan te accepteren. Of een android apparaat aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om iTunes te kunnen beluisteren moet je, zoals je al zei, wel accepteren. Ik heb ook de nieuwe iTunes en het nieuwe logo went wel naar een tijdje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je dan bewust of onbewust de nieuwste versie van iTunes geinstalleerd, deze heeft inderdaad een nieuw logo. Als je je muziek weer wilt luisteren, zul je op accepteren moeten klikken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...Kun je niet meer terug naar de 'oude', vertrouwde versie?
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb even op Google gezocht, maar kon het zo snel niet vinden. Ik weet niet of het mogelijk is.
Dat is zo met alle software, of het nou freeware of sharware is, je zult ten alletijden met de voorwaarden omtrent het gebruik van het desbetreffende programma akkoord moeten gaan. Anders mag je de software niet gebruiken. Daarbij heeft Apple het volste recht om de software alsmede alle logo's en merknamen te veranderen wanneer zij dat willen. De gebruikers wordt opnieuw gevraagd of akkoord gaan met de nieuwe voorwaarden en vormgeving. Dus zoals gezegd: Wil je het programma verder blijven gebruiken, zal je akkoord moeten gaan met de nieuwe voorwaarden&logo's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De muziek blijft toch achter op je pc? Dan kan je ook een ander programma gebruiken om het te beluisteren, er zijn genoeg programma's, gratis ook. Of gaat het om gedownloade muziek via itunes?? Ik doe dat namelijk nooit en weet niet hoe dat gaat.

Toegevoegd na 2 minuten:
bv winamp, mediamonkey