Als de garantietermijn is verlopen nee. Als je hem eerst heb laten repareren door een ander dan bevoegd door de leverancier nee helemaal niet meer
13 jaar geleden
Nee. in de meeste garantievoorwaarden vervalt de garantie alleen al wanneer het defecte apparaat door een ander dan de fabriek is geopend, laat staan gerepareerd.
Je kunt nu hooguit degene die de reparatie heeft uitgevoerd erop aanspreken.
13 jaar geleden
Het gaat niet om het product wat gerepareerd is, maar op de reparatie zelf.

Kan je ergens aanspraak op maken na een reparatie?
Als een product binnen een week na de reparatie bijvoorbeeld weer stuk is. Kan je dan terug naar de reparateur om bijvoorbeeld je geld terug te vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Men mag verwachten dat een reparateur instaat voor de kwaliteit en deugdelijkheid van zijnwerk. Het ligt er wel aan wat er gerepareerd/geleverd is. Vaak is er bovendien op een reparatie een garantietermijn van toepassing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de reparatie niet door een aangewezen reparateur heeft plaatsgevonden zou je een probleem kunnen hebben want je hebt je niet aan de garantiebepalingen gehouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het uitvoeren van een reparatie buiten de daarvoor gestelde termijn, zal niet altijd tot het niet geven van garantie leiden. Veel fabrikanten passen een coulanceregel toe, vooral als de garantietermijn nog niet zo lang is verlopen. Maar als je de reparatie door derden laat doen is het logisch dat de fabrikant geen garantie meer geeft.