Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Garantie, Retourneren & Voorwaarden. Vragen over mode, online winkelen en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Wat moet je doen als de opticien de verkeerde bril besteld en het niet wilt annuleren?

Ik heb een nieuwe bril besteld bij de opticien. Alle afspraken die ik ervoor heb gehad, heb ik het erover gehad dat ik grotere glazen (55mm) wilde hebben dan die van nu (53mm). Nadat ik had terug gebeld om de montuur en glazen en grootte van de glazen etc. te checken (omdat ik het al onduidelijk vond) zeiden ze tegen mij 53mm. Maar dat is nooit ter sprake geweest dat ik die wilde en dat is mijn oude maat. Nu zeggen ze dat ze niks kunnen doen en de bril niet kunnen annuleren. Maar zij hebben het verkeerd besteld. Wat kan ik hier nu aan doen?
De bril is gister ook pas besteld zeiden ze dus ik neem aan dat het nog te veranderen is. Omdat het nog anderhalve week duurt voordat die klaar zou zijn.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Ik ben opgelicht door dropshipping. Wat kan ik het beste doen?

Zag na bestelling pas dat het om dropshipping ging. De levertijd stond eerst op één dag, daarna werd het ineens twintig dagen. Daarna het bedrijf pas gaan googlen, en kwam toen veel klachten tegen. Kan ik het pakketje het best meteen weigeren aan de deur zodat ze niet kunnen zeggen dat ik bet beschadigd heb oid?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing