Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom verschilt het assortiment van Dove (verzorgingsproducten) per land?

In Duitsland is de lijn Vanilla te koop. Ik vind het heerlijk ruiken en koop het ook aldaar. Waarom is deze lijn niet te koop in Nederland? En, weet iemand of België deze lijn ook verkoopt?

Amadea
een week geleden
Zit er een filiaal van de relatief nieuwe drogisterijketen Normal bij jou in de buurt? Het is goed mogelijk dat je daar Dove Vanilla kunt kopen.
KleinDuimpje
een week geleden
Ik zal eens kijken.
Maar ik heb er nog nooit van gehoord (normal)
KleinDuimpje
een week geleden
Nee, helaas.
Ik woon echt in het zuidelijkste puntje van Limburg.
Eindhoven is de dichtstbijzijnde Normal.
Gelukkig is Duitsland goed te doen.
België is nog makkelijker te bereiken voor mij.
KleinDuimpje
een week geleden
Amadea,
Toeval bestaat niet. Binnenkort komt een filiaal in Beek, en dat is dichtbij! Lees ik net ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het assortiment van Dove verschilt per land door verschillende factoren, zoals lokale voorkeuren, culturele verschillen en marktstrategieën. Wat in het ene land populair is, zoals de Vanilla-lijn in Duitsland, is misschien minder gewild in Nederland.

Daarnaast spelen ook regelgeving en ingrediënten een rol. Producten moeten voldoen aan lokale wetten en normen, wat soms invloed heeft op de beschikbaarheid.

Wat België betreft, het is vaak handig om de lokale winkels of de website van Dove te checken. Soms hebben ze wel een ander assortiment dan Nederland.

Wie heeft ervaring met het verschil in Dove-producten per land? Hebben jullie wellicht een vergelijkbare ontdekkingen gedaan met andere merken?
(Lees meer...)
een week geleden
KleinDuimpje
een week geleden
Geen idee of het in Nederland minder gewild is. Is volgens mij nooit op de markt gekomen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing