Hoe kom ik aan een bonuskaart bij Albert Heijn en hoe werkt het?

Heb geen mobieltje.

2 maanden geleden
in: Winkels
2.5K
ronron1212
2 maanden geleden
kaart is gewoon te halen bij ah winkel
SingingCoyote13
2 maanden geleden
kaart is gratis overigens. je moet hem wel inscannen, de streepjescode ervan, bij een zelfscankassa (als je die gebruikt- anders even laten scannen door kassiere) om de bonus kortingen te krijgen op je artikelen. soms is er echt een goede week dan heb je bv een bonus van 10 euro op 20 of 30 euro boodschappen het komt voor, maar je zou het beste om te weten wat in de bonus is op de website van ah begin van elke week even de online bonusfolder te lezen.

Antwoorden (1)

Bonuskaart haal je in de winkel, vraag bij klantenservice als je ze niet kunt vinden. Je kaart activeren kan gewoon op computer of laptop heb je geen mobieltje voor nodig
2 maanden geleden
HannekeJanssen
2 maanden geleden
@Anneliez: je hoeft volgens mij je kaart niet te activeren als je niet wilt? Ik heb tenminste een (wat oudere) Bonuskaart die niet op naam staat. Maar ik krijg dus ook geen persoonlijke bonusaanbiedingen / er wordt door AH niet opgeslagen wat ik zoal koop...(Verder klopt je antwoord: je haalt de kaart bij de servicebalie of bij de kassa, als er geen servicebalie is.)