Waar kan ik goedkope kleren kopen voor gezete mannen?

5 jaar geleden
in: Winkels
2.5K
paulus811
5 jaar geleden
C&A is goedkoop en heeft een grote sortering. Of is dat niet wat je zoekt?

Antwoorden (2)

Bij Zeeman en Wibra. Daar kun je prima voor een paar euro inslaan als het gaat om shirts, ondergoed en sokken. Beter zelfs in grote maten dan in kleine!
5 jaar geleden
Wat is goedkoop?
-------
La Forme Grande in Dordrecht de grote maten herenkleding in de maten 2L - 6 XL Tegenwoordig ook online maar in de winkel nog veel meer, volgens de website.

Het Broekenpaleis, grote en lange herenmode tot maat 9 XL. Behalve broeken, zijn er ook o.a. jassen, jacks, sokken, badjassen, riemen, shirts, T-shirts, overhemden en pyama's te koop.

Ulla Popken mag flink afprijzen in de uitverkoop. Hier is heren kleding verkrijgbaar in de maten L - 8 XL.