Waar kan ik van die kleine gripzakjes kopen? Dus niet van die grote diepvrieszakken.

Ik zoek van die kleine zakjes. Vanwege corona zijn natuurlijk veel winkels dicht. Maar als ik ze online wil kopen moet ik veel verzendkosten betalen. Dus waar zou ik ze kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Winkels
2.3K
Amadea
3 jaar geleden
Als je er 100 tegelijk van bestelt bij bol.com van PD Products worden er geen verzendkosten berekend.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja het probleem is ik mag niet bestellen. Dus ik moet ze ergens in de winkel zien te krijgen.
Amadea
3 jaar geleden
Tja, dan ben ik bang dat je zult moeten wachten tot de lockdown voorbij is. Want je mag nu alleen bestellingen ophalen, bijvoorbeeld bij Blokker of Hema. In een winkel kopen is voorlopig niet mogelijk...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wat je zou kunnen proberen is een afspraak maken voor het 'winkelen op afspraak'. Bij IKEA krijg je 45 minuten de tijd om met 50 klanten per keer te mogen winkelen. IKEA verkoopt de ISTAD gripzakjes vanaf 1,99 per verpakking van 60 st. De kleinste zakjes die ze verkopen zijn 0,4 liter. Dit zijn dus niet de kleine zakjes waar bijvoorbeeld wiet of hasj in zit.

Antwoorden (1)

Zonder extra kosten is het via een kleine omweg erg gemakkelijk.
In elke kantoorgroothandel kun je volop gripzakjes kopen in allerlei afmetingen. Vraag aan iemand die naar zo'n kantoorgroothandel gaat (bijv. een bevriende winkelier) om gripzakjes voor jou mee te nemen.