Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar verkopen ze een losse vervangende scheerkop voor Braun scheerapparaten?

Ik moet een nieuwe scheerkop hebben voor het type Braun Series 7 71-N1200s - Elektrisch Scheerapparaat - Met Precisietrimmer - Zwart

Picture for question
3 maanden geleden
in: Winkels
ronron1212
3 maanden geleden
Kijk maar ens bij bol.com
jc54
3 maanden geleden
Via diverse sites.
Bordensteker
3 maanden geleden
MediaMarkt is de fysieke winkel waar ik laatst een vervangende scheerkop voor mijn Braun S8 heb gekocht. Kostte wel 55 euro maar hij werkt weer als nieuw. Ze hadden hem gewoon op voorraad.
Vaughn
3 maanden geleden
Bij Amazon: https://www.amazon.nl/Braun-Elektrisch-Scheerapparaat-Vervangingskop-Scheerapparaten/dp/B0872F7VTV/ref=asc_df_B0872F7VTV?mcid=87ca98a03da93917b7abb6ace25a21a3&tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=709857812862&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=16282637506574535246&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064946&hvtargid=pla-941811789532&gad_source=1&th=1

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je kunt losse vervangende scheerkoppen voor Braun scheerapparaten, zoals de Series 7, meestal vinden bij online winkels zoals Bol.com, Coolblue, of Amazon.

Daarnaast zijn er vaak speciale shops voor scheerapparaten en accessoires die deze onderdelen op voorraad hebben. Een bezoek aan een lokale elektronica- of huishoudelijke apparatenwinkel kan ook nuttig zijn.

Vergeet niet om het exacte model te controleren, zodat je zeker weet dat je de juiste scheerkop koopt!

Wie heeft tips over waar je de beste deals voor deze scheerkoppen kunt vinden? Laat ze horen!
(Lees meer...)
3 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing