Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hii, weten jullie misschien waar ik zon broek kan vinden?

Ik heb deze broek gevonden op een foto op instagram alleen heb geen idee waar je die kan vinden.. kunnen jullie me helpen? X

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Winkels
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De broek op de foto is van het merk Fjallraven. Ik weet niet welk model, lijkt me een damesmodel. In buitensportwinkels zoals Bever, of via internet, is dit merk te vinden. Soortgelijke broeken, maar dan veel goedkoper, vindt je ook bij legerdumps of zaken die wandelbroeken verkopen.
Waarschijnlijk is het toch een herenmodel. De Fjällräven Iceland lijkt er erg op, maar is uit de collectie. Ook het herenmodel Barents (niet de Barents Pro) is vergelijkbaar, maar niet in deze kleur te krijgen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Bij Fjällräven is echter geen enkel model met dergelijke plooien te vinden...
Inekez1
6 jaar geleden
De Fjällräven Iceland heeft zulke plooien, maar is niet meer in de collectie. Misschien nog ergens uit een oude voorraad verkrijgbaar...
Het herenmodel Barents (niet de Barents Pro) heeft ook (kleine) plooien en zulke zakken, maar is niet leverbaar in deze kleur en heeft iets andere steekzakken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding