Winkelverbod ah voor 2 jaar, kan dat wel of is 1 jaar het maximum?

Ik heb vanmiddag een winkelverbod van 2 jaar gekregen maar ik las op internet dat het maar een jaar mag zijn. Wat moet ik nu? En krijg ik nog een brief thuis gestuurd ofzo heb wel een brief mee gekregen met daarop winkelontzegging van 24 maanden

een jaar geleden
in: Winkels
2.7K
crispy
een jaar geleden
Je hebt niet goed gekeken op het internet. 2 jaar winkelverbod kan wel.
wat je moet: niet meer in die winkel komen tot kerst 2024.
https://www.politie.nl/informatie/hoe-lang-is-een-winkelverbod-geldig.html
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Gevonden op het www Bij zware of herhaaldelijke overtredingen wordt een collectief winkelverbod opgelegd voor 1 of 2 jaar opgelegd. Dit toegangsverbod geldt voor alle deelnemende winkels in het winkelgebied. Als er sprake is van een winkelcentrum met één eigenaar, is het hele winkelcentrum verboden terrein.
Anonieme293993
een jaar geleden
Oke, wat houd collectief in? En ze hebben me uit de winkel gehaald omdat ze het op de camera beelden hadden gezien mag dat?
Anonieme293993
een jaar geleden
Ze hadden het maandag al op de beelden gezien
bamibal
een jaar geleden
Ik snap dat je baalt dat je betrapt bent, maar je moet verder ook niet zeuren over de gevolgen.
tinus1969
een jaar geleden
Natuurlijk mogen camera beelden gebruikt worden - die camera’s hangen er niet voor niets. Die beelden moeten wel duidelijk zijn - winkeldiefstal is moeilijker aan te tonen via camera’s dan bv overlast of vernieling.

Geef als eerste antwoord