Dat is op vrijdag 25 november. Dit is afkomstig uit Amerika, waar Black Friday altijd op de dag na Thanksgiving plaatsvindt. En Thanksgiving is altijd op de vierde donderdag van november.
een jaar geleden
Black Friday kan al op 11 november beginnen bij sommige winkels. Vrijwel de hele maand november staat in het teken van dit kortingsfestijn.
Officieel valt Black Friday 2022 dit jaar op vrijdag 25 november 2022. Wat begon als een enkele dag vol met ongelofelijke aanbiedingen is tegenwoordig ook al uitgegroeid tot het genieten van meerdaagse deals, vaak minimaal acht dagen. Denk hierbij aan winkels als Bol.com, ICI Paris XL, Amazon, Mediamarkt en Coolblue.
een jaar geleden