Wat is het mailadres van klantendienst albert heyn belgië of gewoon een klacht neerleggen?

Ja, ik heb gevonden hoe ik een klacht kan neerleggen, dat is niet zo moeilijk. Alleen lukt dit niet zomaar.
Het verhaal: Ik wilde iets bestellen, en met bank betalen, maar bij mijn IDEAL kwamen enkel Nederlandse banken te voorschijn. Dus ik ben naar de winkel gegaan, en heb het probleem uitgelegd. Ik had ook een aantal "persoonlijke bonussen" maar ook dat konden zij niet via hun kassasysteem regelen, dus ik ben dan maar niks gekocht .
De trouwens heel vriendelijke klantendienst in de winkel zegden dat mijn app waarschijnlijk gekoppeld is aan Albert Heyn Nederland en dat ik dat aan de klantendienst moet melden. Ze hebben zelf geprobeerd om dat te veranderen maar zonder succes
Dus ik ben op zoek gegaan naar hoe ik dat moest doen, maar ik vind geen Belgische klantendienst. Er is wel een algemene klantendienst maar die heeft een menu en iets anders kan je niet aankruisen. Dus bij klacht is het bv ofwel klacht in de winkel ofwel klacht online, maar als ze dan geen aankopen vinden dan kan je ook geen klacht neerleggen want je hebt nog niet gekocht. Dus dat ik wil weten of ik de juiste app heb en hoe dat zit met die bonussen, daar kan ik geen klacht over indienen geen info vragen, nothing.
Ik zie trouwens echt nergens op Goeie Vraag waar ik deze vraag kan onder zetten, ik heb alle items één voor één open gedaan en de subcategorieën bekeken. Dus ook hierover zou een tip echt welkom zijn.

een jaar geleden
in: Winkels
1.8K
LeonardN
een jaar geleden
"maar bij mijn IDEAL kwamen enkel Nederlandse banken te voorschijn."
Heb ik het verkeerd als ik zeg: "Dat is omdat iDeal een Nederlands systeem is, met enkel Nederlandse banken."?
Belgische banken gebruiken Bancontact voor zover ik het begrepen heb.
Of bedoel je dat www.ah.be geen Bancontact optie heeft?
liveisgreat
een jaar geleden
ja idd, dat is dus de indicatie dat ik wellicht met n AH app zit die gekoppeld is aan Nederland .Nu nog ern klzntendienst vinden die me helpt bij de oplossing hiervan.
Inekez1
een jaar geleden
Heb je al geprobeerd om de hele app te verwijderen en dan opnieuw de ah-app te downloaden via de belgische pagina van ah? Ik denk dat je dan gewoon de belgische app hebt en alle problemen vanzelf zijn opgelost. https://www.ah.be/over-ah/app
bamibal
een jaar geleden
Dit klinkt meer als een hulpvraag dan als een klacht.
In de app kun je onder "App instellingen" van land wisselen.

Antwoorden (1)

Vind geen e-mailadres,maar wel het postadres,daar zou je je schriftelijk kunnen toe wenden:
Albert Heijn België NV

Karel Oomsstraat 47K bus 2

2018 Antwerpen

België
een jaar geleden