Wat kan men doen waneer men slecht voor behandeld in een supermarkt?

Ik word regelmatig erg slecht behandeld in een supermarkt, vol met chagrijnige medewerkers. Laatst probeerde eentje mij op te lichten door 2 euro wissel geld te weinig en vervolgens zeggen dat ze het niet heeft gezien dat ik meer gaf. Wat kun kan men an zulk supermarkt gespuis doen?

5 jaar geleden
in: Winkels
2.4K
Ritsuka
5 jaar geleden
Hoe behandel je zelf het personeel? Het ook ook zijn dat ze reageren op hoe jij met ze omgaat.
popeye
5 jaar geleden
Hun horen beter te weten, hun Werken als verkoop medewerker dus horen ze zich professioneel op te stellen en niet proberen mensen op te lichten. Maar hoe kan ik zorgen dat die mensen worden ontslagen?
gvrox
5 jaar geleden
Hoe weet je zeker dat het een poging tot oplichting was, en geen onschuldige vergissing ? Heb je iets gezegd tegen de filiaalmanager hierover ? Als je nou zou pinnen, dan gaat het in ieder geval niet op dat punt mis.
lakotaxox200
5 jaar geleden
als je dat vind waarom ga je dan gewoon niet met je klachten bij de verantwoodelijke van de zaak zelf.
TurfGraver
5 jaar geleden
Je kunt naar een ander supermarkt gaan.
Ritsuka
5 jaar geleden
Je wil dat iemand ontslagen word vanwege 2 euro?
Amadea
5 jaar geleden
Behandel een ander zoals jijzelf behandeld wilt worden en je zult merken dat die medewerkers helemaal niet chagrijnig zijn maar vriendelijk, en hun best doen om jou goed te helpen.
Erna55
5 jaar geleden
Een kassamedewerker maakt 1 keer een fout en jij spreekt over " oplichting en Gespuis" .
Je wilt dat " die mensen" ontslagen worden.
Kom op zeg, 1 klein foutje van 2 Euro en je gaat helemaal los... Je zegt ook dat de kassamedewerker niet gezien had dat je meer gaf. Hoeveel moest je betalen en hoeveel heb je gegeven ?
crispy
5 jaar geleden
Als je werkelijk van mening bent dat het oplichting is, dan moet je aangifte doen bij de politie.
popeye
5 jaar geleden
Ja voor die 2 euro ontslagen worden, de kassamedewerker bleef stug vol houden heb ik niet gezien heb ik niet gezien, maar iedereen weet dat er vakjes in de kassa zit voor muntgeld te sorteren. 2 euro bij 2 euro 1 euro bij 1 euro. Die gene nam niet moeite om te kijken of de 2 euro in het 1 euro vakje zat. Jullie waren er niet bij dus niet zomaar iets gaan roepen. Dus dus contact opnemen met de bedrijfsleider?
crispy
5 jaar geleden
misschien heb je je wel vergist in de hoeveelheid geld die je hebt gegeven.
jc54
5 jaar geleden
Ik vraag me af, of MEN in het algemeen slecht behandeld wordt, of dat jij vindt dat jij slecht behandeld wordt.........
Als ik één keer in een supermarkt ben geweest, die VOL zit met chagrijnige medewerkers, dan zien ze mij daar geen tweede keer meer.......
popeye
5 jaar geleden
Jullie gaan een discussie aan op een vraag die word gesteld, waarom beginnen jullie een discussie? Jullie waren er niet bij en toch lopen jullie maar wat te speculeren ipv de vraag te beantwoorden.
tinus1969
5 jaar geleden
@popeye; overreactie.
TurfGraver
5 jaar geleden
#doeslief :D
crispy
5 jaar geleden
Nee hoor, ik heb een heel duidelijk advies gegeven: oplichting is een misdrijf, daarvoor doe je aangifte bij de politie. We discussiëren niet, dat doe jij door er tegen in te gaan.
paulus811
5 jaar geleden
@Popeye, GV reacties zijn bedoeld om over een vraag te discussiëren, dat kun jij niet verbieden.
tinus1969
5 jaar geleden
@popeye, we beginnen een discussie om je vraag beter te kunnen beantwoorden.
Erna55
5 jaar geleden
@Popeye :
Je zegt in je vraag dat de kassamedewerker niet gezien had dat je meer gaf.
Hoeveel moest je betalen en hoeveel heb je gegeven ?

Antwoorden (1)

De logische volgorde is; vraag een gesprek met de bedrijfsleider. Lukt dat gesprek niet of levert dat gesprek niets op, benader dan het hoofdkantoor.
5 jaar geleden
tinus1969
5 jaar geleden
En als dat allemaal niets oplevert; voortaan naar een andere supermarkt voor de boodschappen.