Moet je voor de 20 procent keuzekorting klant zijn bij Praxis of aangemeld zijn bij Praxis?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Winkels
4.6K
Thecis
2 jaar geleden
Ik meen dat je dit via de app moet doen. Daarvoor moet je je dan inderdaad aanmelden.
HannekeJanssen
2 jaar geleden
Klopt! En als de app het neit doet - gebeurt bij mij regelmatig - krijg je dus geen korting....

Antwoorden (2)

Je moet aangemeld zijn.
Log in of meld je gratis aan en maak gebruik van alle Praxis Plus voordelen, zoals:

• Speciale Praxis Plus aanbiedingen
• 1 jaar extra garantie
• 90 dagen bedenktijd
• 2 uur gratis aanhanger
De 20% Praxis Plus (keuze)kortingsbon is geldig van 18 t/m 24 oktober 2021.
De korting geldt op één artikel uit het gehele assortiment m.u.v. lopende aanbiedingen, cadeaukaarten, opruiming en ‘vaste lage prijs’ producten. Niet i.c.m. andere kortingsacties, kortingsbonnen of Air Miles korting.
Online wordt de korting automatisch verrekend in je winkelmand. In geval van een Praxis Plus (keuze)kortingsbon, wordt de korting automatisch verrekend wanneer je bent ingelogd met je Praxis Plus account. Je kunt je hier inloggen of gratis aanmelden voor Praxis Plus.
In de winkel; laat je kaartcode en de boncode scannen vanuit de Praxis Plus app (ingelogd).
Toegevoegd op 22 oktober 2021 12:08: tekst
2 jaar geleden
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
+1. Zo heb ik het een tijdje geleden ook gedaan
Nee. Als je een bon hebt met de barcode, dan krijgt iedereen die korting die die bon laat scannen.
Die bon kan ook uit de reclamefolder komen.
Toegevoegd op 22 oktober 2021 10:34: tekst
2 jaar geleden
ronron1212
2 jaar geleden
De 20% Praxis Plus (keuze)kortingsbon is geldig van 18 t/m 24 oktober 2021. De korting geldt op één artikel uit het gehele assortiment m.u.v. lopende aanbiedingen, cadeaukaarten, opruiming en ‘vaste lage prijs’ producten. Niet i.c.m. andere kortingsacties, kortingsbonnen of Air Miles korting. Online wordt de korting automatisch verrekend in je winkelmand. In geval van een Praxis Plus (keuze)kortingsbon, wordt de korting automatisch verrekend wanneer je bent ingelogd met je Praxis Plus account. Je kunt je hier inloggen of gratis aanmelden voor Praxis Plus. In de winkel; laat je kaartcode en de boncode scannen vanuit de Praxis Plus app (ingelogd).
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Volgens mij heb ik voor een korting uit de folder inderdaad een keer op deze manier korting gekregen. Voor de 20% keuzekorting twijfelde ik even.